X
Prvních 30 dní je používání SOS aplikace Pomoc v nebezpečí
ZDARMA - slevový kód SG30 Chci to vyzkoušet »

Deník zákazníků služby Safety Guard | Pomoc v Nebezpečí.cz

Část 1. Rodina/Muži

Odpovědnost muže jako hlavy rodiny

 

Manažer z Prahy Petr (37) se na podzim minulého roku rozhodl, že si s rodinou užijí ještě trochu sluníčka a vyrazí na dovolenou na tureckou riviéru. Na letišti v tureckém Bodrumu, kde přistáli vyčerpaní po zdlouhavé cestě, na ně už čekal vůz objednaný jejich hotelem.

„Když jsme vyjeli, byla už tma. Z nové dálnice vedoucí z letiště sjel najednou řidič na neudržovanou boční cestu, kde nebyla žádná světla ani jakékoliv známky života. Náš řidič bohužel nemluvil anglicky a já zase turecky. Nemohl jsem se tedy zeptat, proč jedeme zrovna tudy. V tu chvíli jsem pocítil bezmoc a zároveň obavu o své nejbližší,“ líčí zážitek Petr. Petra potom napadla spásná myšlenka. Protože měl datový roaming, zapnul telefon a spustil aplikaci Safety Guard.

 „Fungovala! To byla skvělá zpráva,“ směje se Petr. Nastavil funkci Setkání/Meeting na 30 minut a do poznámky svým nouzovým kontaktům stručně popsal situaci. „Pokud bychom se stali oběťmi únosu, zanechali bychom díky aplikaci Safety Guard stopu. Informace o naší poloze by mohla být předána policii v České republice a následně i v Turecku,“ vypočítává Petr.

Naštěstí nebylo nic takového potřeba. Turecký řidič si jen krátil cestu po polní silnici a Petra i s celou rodinou nakonec v pořádku přivezl k jejich hotelu.

„Aplikace Safety Guard mi dala i v zahraničí velký komfort. V potenciálně krizové situaci se stala mojí psychickou berličkou. V té chvíli bych byl ochotný dát cokoliv, aby moji blízcí zůstali v bezpečí. Děkuji proto za podporu a přeji mnoho spokojených zákazníků, jako jsem já sám,“ shrnuje Petr.