X
Prvních 30 dní je používání SOS aplikace Pomoc v nebezpečí
ZDARMA - slevový kód SG30 Chci to vyzkoušet »

Deník zákazníků služby Safety Guard | Pomoc v Nebezpečí.cz

Část 3. Firmy

 

Mark Zicha, ředitel společnosti Coffee Experts:

"Jako ředitel největšího kancelářského kávového servisu v České republice jsem zodpovědný za ochranu našeho nejcennějšího zdroje, našich lidí. Každý den máme desítky techniků v terénu či na schůzkách se zákazníky po celé republice. Pro jejich ochranu jsme si vybrali nouzovou mobilní aplikaci Safety Guard, protože automaticky upozorňuje management společnosti a spojuje naše zaměstnance s 24 hodinovým monitorovacím centrem, když se ocitnou v nouzi. Během několika sekund jsem informován o tom, pokud je některý z mých zaměstnanců v nebezpečí a potřebuje pomoc. Navíc jsem svědkem mimořádné situace díky živě přenášenému videu.Služba nám také umožňuje posílat upozornění o stavu vozovky za každého počasí, nebo další důležité informace. Safety Guard chrání své lidi a dává mi komfort vědomí, že jsou všichni zaměstnanci z Coffee Experts v bezpečí. Jako bonus navíc mohou zaměstnanci používat aplikaci mimo pracovní dobu, což je velká přidaná hodnota a pracovní benefit. Je to prospěšné pro všechny zúčastněné strany."

Přihlašte se k odběru

Je pro Vás důležitá bezpečnost vaše nebo vašich blízkých? Získejte ty nejnovější informace a přihlašte se k odběru novinek

   Přihlaste se k odběru novinek

Je pro Vás důležitá bezpečnost Vaše nebo Vašich blízkých? Získejte ty nejnovější informace a přihlašte se k odběru novinek

Powered by ChronoForms - ChronoEngine.com

X
Prvních 30 dní je používání SOS aplikace Pomoc v nebezpečí
ZDARMA - slevový kód SG30 Chci to vyzkoušet »

Deník zákazníků služby Safety Guard | Pomoc v Nebezpečí.cz

Část 1. Rodina/Muži

Odpovědnost muže jako hlavy rodiny

 

Manažer z Prahy Petr (37) se na podzim minulého roku rozhodl, že si s rodinou užijí ještě trochu sluníčka a vyrazí na dovolenou na tureckou riviéru. Na letišti v tureckém Bodrumu, kde přistáli vyčerpaní po zdlouhavé cestě, na ně už čekal vůz objednaný jejich hotelem.

„Když jsme vyjeli, byla už tma. Z nové dálnice vedoucí z letiště sjel najednou řidič na neudržovanou boční cestu, kde nebyla žádná světla ani jakékoliv známky života. Náš řidič bohužel nemluvil anglicky a já zase turecky. Nemohl jsem se tedy zeptat, proč jedeme zrovna tudy. V tu chvíli jsem pocítil bezmoc a zároveň obavu o své nejbližší,“ líčí zážitek Petr. Petra potom napadla spásná myšlenka. Protože měl datový roaming, zapnul telefon a spustil aplikaci Safety Guard.

 „Fungovala! To byla skvělá zpráva,“ směje se Petr. Nastavil funkci Setkání/Meeting na 30 minut a do poznámky svým nouzovým kontaktům stručně popsal situaci. „Pokud bychom se stali oběťmi únosu, zanechali bychom díky aplikaci Safety Guard stopu. Informace o naší poloze by mohla být předána policii v České republice a následně i v Turecku,“ vypočítává Petr.

Naštěstí nebylo nic takového potřeba. Turecký řidič si jen krátil cestu po polní silnici a Petra i s celou rodinou nakonec v pořádku přivezl k jejich hotelu.

„Aplikace Safety Guard mi dala i v zahraničí velký komfort. V potenciálně krizové situaci se stala mojí psychickou berličkou. V té chvíli bych byl ochotný dát cokoliv, aby moji blízcí zůstali v bezpečí. Děkuji proto za podporu a přeji mnoho spokojených zákazníků, jako jsem já sám,“ shrnuje Petr.

X
Prvních 30 dní je používání SOS aplikace Pomoc v nebezpečí
ZDARMA - slevový kód SG30 Chci to vyzkoušet »

Deník zákazníků služby Safety Guard | Pomoc v Nebezpečí.cz

Část 2. Firmy

Jana (32) pracuje jako realitní makléřka. Její práce obnáší neustálé schůzky s prodávajícími, kupujícími a dalšími zprostředkovateli, stejně jako každodenní cestování na místa s nabízenými nemovitostmi. Bohužel, ne každá schůzka nutně probíhá v příjemném prostředí a za denního světla.

 „Ačkoliv jsem naštěstí nikdy nemusela osobně řešit nepříjemnou situaci, snažím se nepodstupovat riziko a chovat se co nejopatrněji. S radostí jsem proto vyzkoušela aplikaci Safety Guard, kterou teď používám prakticky denně,“ pochvaluje si Jana.

Pro případ, že by se setkání s cizím člověkem nevyvíjelo podle představ, Jana před ním vždy v aplikaci nastaví režim Schůzka. „Díky tomu mám větší klid a vím, že v případě nouze operátoři Monitorovacího centra Safety Guard udělají vše pro moji ochranu. Pocit bezpečí je pro mě nenahraditelný, proto bych aplikaci Safety Guard doporučila všem jako nutnou prevenci a ochranu,“ shrnuje Jana.